Terugbetaal- en retourneringsbeleid

Alles inzake Retourneren / Ruilen, Garantie & Beschadigingen , Verzendkosten en Retourneren van de vlag:

Ruilen

Voor al uw aankopen geldt een bedenktermijn van 14 dagen. U heeft het recht om binnen een termijn van 14 dagen zonder opgave van redenen de overeenkomst te herroepen. De herroepingstermijn verstrijkt 14 dagen na de dag waarop u of een door u aangewezen derde, die niet de vervoerder is, de bestelling in ontvangst krijgt. Om het herroepingsrecht uit te oefenen, verzoeken wij u ons retour formulier herroeping, welke te downloaden is via onze site, volledig in te vullen , te mailen , en bij te sluiten bij uw retourzending. Mocht u één of meerdere artikelen willen ruilen dan moeten deze per ommegaande, maar uiterlijk binnen 14 dagen na ontvangst van de bestelling ons bezorgadres worden geretourneerd. U kunt een artikel in geen geval terugsturen wanneer sprake is van de volgende situatie : Maatwerk producten ( afwijkende producten welke voor u speciaal geproduceerd zijn t.w. maatvoeringen, kleur, samenstellingen ). De kosten voor het retour zenden komen voor uw eigen rekening en risico. Ongefrankeerde, onvoldoende gefrankeerde of onder rembours zendingen worden door ons geweigerd. Wanneer wij het retour formulier hebben ontvangen, ontvang u een bevestigingsmail van ons en nemen wij contact met u op. Na ontvangst en controle van de retour producten crediteren wij u het volledige aankoopbedrag ( exclusief verzendkosten ) en/of sturen we het/een gewenst(e) nieuwe product.

 

Beschadigingen

 Ondanks de zorgvuldige verpakkingen die wij en onze leveranciers gebruiken kan het zijn dat tijdens transport uw bestelling beschadigd is geraakt. Meld het ons direct via het retour formulier en neem contact op met onze klantenservice. In overleg sturen wij u vervolgens een nieuw product toe.

 

Verzendkosten

Bestellingen met een netto orderwaarde boven €250,00 worden gratis geleverd in Nederland / België ( met uitzondering van de eilanden ) Bestelling met een netto orderwaarde onder €250,00 brengen wij €6,95 in rekening voor levering in Nederland / België ( met uitzondering van de eilanden) Overige bestemmingen in overleg /op aanvraag via onze klantenservice! Het kan voorkomen dat voor bestellingen losvoorschriften worden gesteld. Voorafgaand aan levering zullen wij u informeren ! ( denk hierbij aan maatwerk / volume bestellingen )

 

Garantie

Wij geven om onze producten en doen logischerwijze ons best om deze in topconditie aan u te leveren. Toch komt het wel eens voor dat er een bestelling kapot gaat tijdens transport of dat er iets anders gebeurt waardoor u aanspraak kunt maken op garantie. Wettelijk gezien bent u verplicht om binnen twee maanden na constatering van het gebrek melding bij ons hierover te maken. Indien het gebrek binnen de garantie valt, dan zullen wij kosteloos zorg dragen voor reparatie of vervanging.

 

Klachten

Het kan altijd voorkomen dat er iets niet helemaal gaat zoals gepland. We raden u aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar info@ondernemendangeren.nl

Wij streven er naar binnen een termijn van 1 week uw klacht te behandelen..

 

Retourformulier voor herroeping / beschadiging & garantie

Aan :

OVA 
p/a Kamervoort 65
6687 LD Angeren
info@ondernemendangeren.nl 

Ik/Wij (*) deel/delen (*) u hierbij mede dat ik/wij (*) onze overeenkomst betreffende de verkoop van de volgende goederen/levering van de volgende dienst (*) herroep/herroepen (*):

Ik/Wij (*) deel/delen (*) u hierbij mede dat ik/wij (*) onze overeenkomst betreffende de verkoop van de volgende goederen/levering van de volgende dienst (*) beschadiging & garantie (*):

Besteld op (DD-MM-YYYY) : 

Bestelnummer : 

Ontvangen op (DD-MM-YYYY):

Naam/Namen consument(en) :

Adres consument(en) :

IBAN Rekeningnummer:

Handtekening van consument(en) (alleen wanneer dit formulier op papier wordt ingediend) —

Datum(DD-MM-YYYY):

 (*) Doorhalen wat niet van toepassing is